Shodneme se?

http://www.seolight.cz/havirov http://www.seolight.cz/havirov http://www.seolight.cz/havirov http://www.seolight.cz/havirov http://www.seolight.cz/havirov http://www.seolight.cz/havirov http://www.seolight.cz/havirov http://www.seolight.cz/havirov http://www.seolight.cz/havirov http://www.seolight.cz/havirov http://www.seolight.cz/havirov http://www.seolight.cz/havirov http://www.seolight.cz/havirov http://www.seolight.cz/havirov http://www.seolight.cz/havirov http://www.seolight.cz/havirov Je dobré v této době investovat i do analýzy klíčových slov. Na tom se jistě všichni shodneme. Shodneme se také všichni na tom, že si myslíme, že čím výše se ve vyhledávači nachází náš SEO výraz, tím větší návštěvnost webu budeme mít. Jenže to není tak úplně pravda. V podstatě je to pouze jedna polovina pravdy. Zajímá Vás proč? Čtěte tedy dál.

Dvakrát větší návštěvnost?

Návštěvnost Vašich stránek totiž neroste pouze s pozicí ve vyhledávači jako třeba Google nebo Seznam, ale také s počtem dotazů, které na tento výraz chodí. Teda první pozice ve vyhledávači na deset dotazů hledaných průměrně dvě stě krát za měsíc přivede samozřejmě dvakrát větší návštěvnost na Váš web než první pozice na pouhý jeden dotaz, i kdyby byl hledaný tisíc krát za jeden měsíc. Zajímavé, že?

Shodneme se?
Ohodnoťte příspěvek
veganza-store-dobroty-270x270-1494258574.jpg